Necessites Màrqueting Digital per la teva empresa?

El màrqueting digital és l’aplicació de les estratègies de comercialització dutes a terme en els mitjans digitals. Totes les tècniques del món off-line són imitades i traduïdes a un nou món, el món online. En l’àmbit digital apareixen noves eines com la immediatesa, les noves xarxes que sorgeixen dia a dia, i la possibilitat d’amidaments reals de cadascuna de les estratègies emprades.

Conceptes que has de tenir en compte:

  • Panorama del món digital:
    Coneix el panorama del món digital i el nou escenari en el qual ens trobem amb l’evolució d’Internet, els nous mitjans, dispositius i formats publicitaris.
  • Fonaments del Màrqueting Digital & tecnologia i mesurament:
    Coneix els fonaments del Màrqueting Digital i com es serveix de les noves tecnologies. A més, coneix les principals eines d’investigació i mesurament que hi ha al mercat.
  • SEO – SEM:
    Aprèn conceptes clau de SEO i SEM que t’ajudaran a posicionar pàgines web en els principals cercadors.
  • Analítica Web i models de negoci:
    Comprèn les claus de l’Analítica web, els diferents mètodes i eines de mesurament com Google Analytics i també els diferents models de negoci que avui dia conviuen a Internet.
  • Usabilitat i Gestió web:
    Coneix la importància i els beneficis d’una correcta usabilitat i gestió web a l’hora de dissenyar pàgines web.
  • Plataformes de vídeo:
    Descobreix les plataformes de vídeo en línia més rellevants, el model de negoci que segueixen i els diferents formats publicitaris de vídeo.
  • Display advertising:
    Coneix els diferents tipus de format de publicitat gràfica online i la importància del mesurament de les campanyes, així com el model de compra programàtica.
  • Xarxes Socials:
    Endinsa’t en el món de les xarxes socials. Coneix la seva història i evolució i obté una visió global de les actuals xarxes segons les seves funcionalitats i les accions de màrqueting que podem fer dins elles.
  • Mobile Màrqueting:
    Entén la importància del desenvolupament i de l’augment de la penetració dels smartphones en la nostra societat i coneix les principals accions de màrqueting mòbil.
  • Apps i desenvolupament:
    Descobreix-ho tot sobre les apps: evolució, desenvolupament, mercat, tipologia i models de negoci.
  • Pla de màrqueting:
    Coneix què és el pla de màrqueting i la importància que té la seva implementació i control per al futur estratègic d’una empresa.
  • E-commerce i purchase funnel:
    Comprèn en què consisteix el comerç electrònic i les claus per tenir èxit amb conceptes clau com purchase funnel, demanat mitjà, fidelització, cross-selling o up-selling.
  • Entrepreneurship i pla de negoci:
    Descobreix què és una start-up i les claus per no fracassar amb el model de negoci Canvas o la metodologia llegeixin start-up.
  • Recerca de feina en Màrqueting Digital:
    Coneix de primera mà les claus per trobar feina en el món digital.

 

font: www.cursos.formacionactivate.es