El màrqueting digital és l’aplicació de les estratègies de comercialització dutes a terme en els mitjans digitals. Totes les tècniques del món off-line són imitades i traduïdes a un nou món, el món online. En l’àmbit digital apareixen noves eines com la immediatesa, les noves xarxes que sorgeixen dia a dia, i la possibilitat d’amidaments reals de cadascuna de les estratègies emprades.
Conceptes que has de tenir en compte:
- Panorama del món digital:
Coneix el panorama del món digital i el nou escenari en el qual ens trobem amb l’evolució d’Internet, els nous mitjans, dispositius i formats publicitaris. - Fonaments del Màrqueting Digital & tecnologia i mesurament:
Coneix els fonaments del Màrqueting Digital i com es serveix de les noves tecnologies. A més, coneix les principals eines d’investigació i mesurament que hi ha al mercat. - SEO – SEM:
Aprèn conceptes clau de SEO i SEM que t’ajudaran a posicionar pàgines web en els principals cercadors. - Analítica Web i models de negoci:
Comprèn les claus de l’Analítica web, els diferents mètodes i eines de mesurament com Google Analytics i també els diferents models de negoci que avui dia conviuen a Internet. - Usabilitat i Gestió web:
Coneix la importància i els beneficis d’una correcta usabilitat i gestió web a l’hora de dissenyar pàgines web. - Plataformes de vídeo:
Descobreix les plataformes de vídeo en línia més rellevants, el model de negoci que segueixen i els diferents formats publicitaris de vídeo. - Display advertising:
Coneix els diferents tipus de format de publicitat gràfica online i la importància del mesurament de les campanyes, així com el model de compra programàtica. - Xarxes Socials:
Endinsa’t en el món de les xarxes socials. Coneix la seva història i evolució i obté una visió global de les actuals xarxes segons les seves funcionalitats i les accions de màrqueting que podem fer dins elles. - Mobile Màrqueting:
Entén la importància del desenvolupament i de l’augment de la penetració dels smartphones en la nostra societat i coneix les principals accions de màrqueting mòbil. - Apps i desenvolupament:
Descobreix-ho tot sobre les apps: evolució, desenvolupament, mercat, tipologia i models de negoci. - Pla de màrqueting:
Coneix què és el pla de màrqueting i la importància que té la seva implementació i control per al futur estratègic d’una empresa. - E-commerce i purchase funnel:
Comprèn en què consisteix el comerç electrònic i les claus per tenir èxit amb conceptes clau com purchase funnel, demanat mitjà, fidelització, cross-selling o up-selling. - Entrepreneurship i pla de negoci:
Descobreix què és una start-up i les claus per no fracassar amb el model de negoci Canvas o la metodologia llegeixin start-up. - Recerca de feina en Màrqueting Digital:
Coneix de primera mà les claus per trobar feina en el món digital.
Quant a l'autor